Налаштування Гугл Шопінг: перший крок до ефективних продажів!

Ви маєте власний онлайн магазину і бажаєте бачити свої товари в ТОПі? Зробити це не складно, якщо провести грамотне налаштування Гугл Шопінг, забезпечуючи ефективну товарну рекламу, що містить:

  • гіперпосилання на сайт;

  • інформацію про вартість продукту; 

  • фото товару. 

За допомогою сервісу Google Shopping можна не лише  шукати товари, що цікавлять, а й здійснювати онлайн порівняння їх вартості завдяки наявності добірки варіативних продуктів. 

Налаштування Гугл Шопінг: перший крок до ефективних продажів!, фото-1

Переваги контекстної реклами

Відомо, що контекстна реклама буває різною. Вона орієнтована на привернення уваги цільової аудиторії. Одним з найпопулярніших її різновидів є товарна, який виглядає як оголошення з привабливим фото товару, зазначеною вартістю, гіперпосиланням для прямого візиту до онлайн-магазину. Подібні оголошення знаходять відображення на партнерських сайтах, у YouTube, Google Покупках та пошуковій видачі. Чому ж варто налаштовувати та використовувати рекламу товарного типу? 

  1. Ефективний варіант привертання уваги виходячи з попередніх запитів потенційного покупця. 

  2. Яскрава презентація, що містить всю необхідну інформацію: візуал, вартість. 

  3. Низька ціна за клік. 

  4. Відсутність значної конкуренції. 

  5. Стрімка розкрутка успішних продажів. 

Щоб активно використовувати всі перелічені вище переваги слід подбати про наступні чинники:

  • якість безпосередніх оголошень, які демонструються користувачам;

  • відповідність сайту магазину певним вимогам;

  • налаштування Google Merchant – сервісу, призначеного для завантаження докладної інформації про товари та магазин.  

Що таке Гугл Шопінг?

Гугл Шопінг онлайн – майданчик для презентації товарних оголошень. Товари знайдуть відображення тут лише після грамотного завантаження та налаштування у мерчант-центрі. Попередньо потрібно підготуватися для взаємодії з центром мерчант: 

  • ввести запитувану інформацію;

  • створити фід з даними про всі пропоновані товари для подальшого завантаження;

  • дочекатися верифікації Гугл. 

  • Виділимо кілька принципів, відповідно до яких працює Гугл Шопінг: 

  • створення облікового запису в Google Merchant Senter; 

  • зв'язок його з обліковим записом Google Реклами;

  • завантаження фідів товарів у мерчант. 

Завдяки цьому реклама стає видимою для цільової аудиторії, що робить відповідні запити. Ефективність такої реклами підвищується завдяки підкріпленню текстовими оголошеннями. 

Кому сервіс стане у нагоді?

Для кого призначено сервіс Гугл Шопінг? 

  1. Онлайн магазини з великим асортиментом продукції, яким потрібно ефективно візуалізувати багату лінію товару. 

  2. При значній вартості кліка – щоб користувач переходив на сайти вдумливо, уникаючи оголошень, що не влаштовують. 

  3. Компаніям, які бажають привабити цільову аудиторію невисокою ціною товарів. 

  4. Магазинам, вартість продукції яких постійно змінюється і потребує регулярної корекції. 

Перед налаштуванням Google Shopping слід звернути увагу на якість вашого сайту, який має пройти модерацію Гугл. Базові вимоги включають:

  • наявність оригінальних товарів;

  • відповідність політиці Google;

  • онлайн оплата;

  • опис умов та термінів обміну та повернення;

  • обов'язкове введення ​​контактних даних; 

  • продаж тільки тих товарів, які є у наявності;

  • сайт на https. 

Грамотно налаштувати розумну рекламу допоможуть фахівці StarMarketing. Варто звернутися до надійної, перевіреної агенції, щоб отримати швидкий та ефективний результат. Завдяки можливостям сервісу власники онлайн магазинів зможуть привернути увагу покупців без особливих зусиль та реалізувати товар, незважаючи на конкуренцію.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію