Місяць карантину для енергетиків ДТЕК Донецькі електромережі: понад 2 тисячі усунутих аварій та понад 50 тисяч консультацій

За 1 місяць карантину ДТЕК Донецькі електромережі відновив електропостачання понад 90 тисячам клієнтів у Донецькій області.  Співробітники компанії опрацювали понад 50 тисяч звернень наших клієнтів через дистанційні сервіси. Аварійні бригади компанії, оператори кол-центрів, адміністратори сайтів та соцмереж працюють 24х7, щоб перебування наших клієнтів на карантині було комфортним, а електропостачання – надійним. 

За період карантину спеціалісти ДТЕК Донецькі електромережі ліквідували понад 2 тис аварій. Завдяки злагодженій роботі енергетиків світло оперативно повернули до понад 90 тис домогосподарств Донеччини.

 «Ми усвідомлюємо свою відповідальність і робимо все, щоб забезпечити надійним електропостачанням наших клієнтів. За цей місяць ми перевірили електропостачання для 189 медзакладів області, ліквідували понад 2 тисячі аварій та відновили електроживлення понад 97 тис домогосподарств. Наша робота – запорука нормального життя Донеччини. Так було завжди, і особливо важливо зараз», - зазначив генеральний директор ДТЕК Донецькі електромережі Олексій Дегтярьов.

З 17 березня ДТЕК Донецькі електромережі перейшов на дистанційне обслуговування клієнтів. Тільки за один місяць карантину наші спеціалісти опрацювали понад 50 тисяч звернень клієнтів через дистанційні сервіси. Найпопулярнішим серед наших клієнтів є телефон – ми відповіли на 50 тис телефонних дзвінків. На другому місці Facebook – до нас звернулись 1469 тис разів. На електронну пошту ми отримали 359 листів від клієнтів. Особистим кабінетом і сайтом клієнти скористались 166 разів.

Скористатися дистанційними сервісами можна на сайті компанії, за телефонами її кол-центру, а також за допомогою електронної пошти та офіційної сторінки у Facebook. Це зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.

Короткий відео-огляд ремонтних робіт у Краматорську можна подивитись тут.

Коротка відео-інструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» тут

Адміністративний персонал компанії майже повністю переведений на дистанційний режим роботи, виробничий персонал, якого у ОСР 70% -  продовжує працювати і забезпечувати безперервність виробничого процесу. Всі вони оснащені необхідними засобам захисту: антисептиками, масками, дезінфекторами.   Організоване транспортування співробітників на робочі місця без використання громадського транспорту. Вжиті заходи дозволили відпрацювати перший місяць карантину без серйозних збоїв в роботі.

Довідка

ДТЕК Мережірозвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

....

Відділ з комунікацій

АТ «ДТЕК Донецькі електромережі»

Тел.: +38 099 919 50 25

+38 050 949 67 93

E-mail: [email protected]

ДТЕК електромережі карантин
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію