"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків через Інтернет

"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків через Інтернет, Наталия Котляр

ПАТ "Укрзалізниця" з метою запобігання зловживанням із квитками, оформленими через Інтернет, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення лише через залізничні каси.

"Таке рішення ухвалено на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", - йдеться в повідомленні "Укрзалізниці".

Компанія відзначає з посиланням на висновки її фахівців, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викуповується через Інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно вночі), що так чи інакше корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати", - наголошують у ПАТ.

укрзалізниця квитки Інтернет поверненняквитків приняється
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии