Україна - сердце моди, а вишиванка - тренд літа 2016

Американське видання "The New York Times" опублікувало статтю "Неофіційний топ літа", в якій вишивка названа трендом сезону.

Примітно, що автор статті описав вишиванку як "селянську блузу", яка масово увійшла у "всесвітній оборот", передає hromadske.ua.
Разом з тим, в статті розповідають про бренд "March 11", який створили українці Світлана Головченко і Роберт Міщенко, які живуть в Нью-Йорку. Їх колекції пропагандують традиційну українську вишиванку і заполонили Instagram модників з усього світу.
"Пара вишиванок з джинсовою спідницею - це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона", - пише автор статті.
Примітно, що українська вишиванка справді знаходиться на піку популярності не тільки на Батьківщині, а й далеко за її межами. Світові знаменитості вбираються в національні костюми, створені дизайнерами з України і несуть цей тренд в маси.
Серед тих, хто приміряв українську вишиванку актриса Хайден Панеттьєрі, бурлеск-діва Діта фон Тіз, володарка "Оскара", Алісія Вікандер і багато інших.
А зовсім недавно епатажна Келлі Осборн у вишиванці і зовсім назвала Україну серцем моди.

нью йорк таймз
нью йорк таймз
вишиванка тренд літа 2016 зірки у вишиванках
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии